Kauai - Catamaran trip - Reisverslag uit Poipu, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu Kauai - Catamaran trip - Reisverslag uit Poipu, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu

Kauai - Catamaran trip

Door: Diana Vollmuller

Blijf op de hoogte en volg Bas & Diana

30 September 2015 | Verenigde Staten, Poipu

Vanmorgen zeer vroeg moeten opstaan voor onze catamaran boot trip. Vanuit port Allen vertrokken we al om acht uur. De zon begon al een beetje door te komen en we hadden het enorm naar onze zin. Al snel kregen we het sein dat er spinner dolfijnen gesignaleerd waren. De boot ging langzamer varen en ja hoor daar waren ze! Kleine dolfijnen met soms nog baby's bij zich. Zo ontzettend mooi om te zien.

De Napali coast ligt om zogezegd een hoekje. En toen begon de ellende. Voor mijn gevoel golven van 10 meter hoog, was niet zo hoor, maar mijn lichaam reageerde heftig op het ruwe water. Ik kan dus niet zeggen dat ik de zeebenen van mijn vader geërfd heb. Gelukkig was ik niet de enige, vele mannen en vrouwen zijn ziek geworden. De kots vloog hier in de rondte. Bas heeft nergens last van gehad waardoor hij heerlijk heeft kunnen genieten.

Later op de dag nog de gelegenheid gekregen om te snorkelen wat ook weer ontzettend mooi was.

Vandaag hou ik het kort en krachtig want nog steeds voel ik me niet helemaal optimaal.

Doeiiiiii

  • 30 September 2015 - 20:07

    Jeanne:

    Jammer dat je ziek was, en niet echt kon genieten van deze ervaring. Helaas kan ik de foto's niet zien.



  • 01 Oktober 2015 - 11:38

    Cokkie:

    Hoi Bas en Diana,
    Beterschap met de zeeziekte!
    We lezen met plezier je stukjes, nog veel meer plezier toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas & Diana

Actief sinds 03 Juli 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10793

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 13 Oktober 2015

Las Vegas en Hawaii

04 September 2013 - 22 September 2013

West Amerika

Landen bezocht: