Kauai - Waimea Canyon drive en Kipu ranch - Reisverslag uit Poipu, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu Kauai - Waimea Canyon drive en Kipu ranch - Reisverslag uit Poipu, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu

Kauai - Waimea Canyon drive en Kipu ranch

Door: Diana Vollmuller

Blijf op de hoogte en volg Bas & Diana

02 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Poipu

Aloha!! Het waren weer twee geweldige dagen. Gisteren zijn we naar de Waimea Canyon gereden. Dit kan je vergelijken met de grand canyon. Hier is de aarde rood gekleurd wat een prachtig effect geeft op het landschap. uiteindelijk zijn we uitgekomen bij de Waipoi'o falls. Bas is hier wel zeeeeer hard gebeten door een één of ander insect. Gelukkig kreeg hij geen allergische reactie het deed alleen behoorlijk pijn en kwam er een behoorlijke grote schijf.
Na deze mooie roadtrip terug gereden naar ons hotel en daar heerlijk genoten van het mooie weer en de prachtige zee. Jullie hebben de foto waarschijnlijk op FB voorbij zien komen. Het is duidelijk dat we een nieuwe hobby erbij hebben namelijk snorkelen. Iedere keer weer opnieuw denken we dat we in een groot aquarium aan het zwemmen zijn. Echt Fantastisch. De dag hebben we afgesloten met een heerlijk diner.

Voor vandaag hebben we een 4x4 roadtrip bij Kipu ranch op de planning staan. Dit typische mannen uitje is speciaal voor Bas, maar wat heb ik het ook naar mijn zin gehad! We hebben door een geweldig landschap gereden met veel stof en modder en dat maakte de pret alleen maar groter. Zoveel film die hier opgenomen zijn, Jurassic Parc, Raiders of the lost arc en nog vele andere films.

Hierna zijn we de andere kant van het eiland nog gaan verkennen. Waardoor we uiteindelijk aan de noordkant van het eiland uit kwamen. Ik had nog graag gesnorkeld bij tunnel beach alleen wapperde de rode vlag waardoor dat niet mogelijk was. Gelukkig nog prachtig kunnen snorkelen in Hanalei Bay. Ook dit was dus weer een prachtige dag!

Helaas gaan we morgen dit prachtige eiland verlaten en vliegen we door naar Maui. We zullen garden Island niet gauw vergeten!

Groetjes Bas en Diana

• 02 Oktober 2015 - 08:15

Marielle:

wat ziet dit er toch allemaal geweldig uit toppie ...

• 02 Oktober 2015 - 20:38

Jeanne: