Las Vegas dag twee - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu Las Vegas dag twee - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu

Las Vegas dag twee

Door: Diana Vollmuller

Blijf op de hoogte en volg Bas & Diana

24 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag voelen we ons een stuk fitter dan de voorgaande dag, onze jetlag begint weg te ebben. Om de dag goed te beginnen zijn we een gokje gaan wagen. Doelstelling een diner bij elkaar winnen bij Gorden Ramsay. Bas is van het gokken dus hij mocht een mooie machine opzoeken. Nu staan er behoorlijk wat, tja welke moet je dan nemen .... Na een mooie machine gevonden te hebben gooien wij onze zuur verdiende dollars in het apparaat. Echt, binnen een minuut 20 dollar lichter. Oké we hebben nog steeds onze doelstelling voor ogen dus nog een keertje. Zo speelt zich het enkele keren af, we worden snel lichter in onze portemonnee en witter rond onze neus. Na ik denk 10 minuten stoppen we er maar mee, geen diner bij Gorden Ramsay. Lichtelijk ontnuchterd stappen we maar naar buiten. Helaas weinig plezier gehad aan dit spelletje....

We nemen voor de verandering eens een andere route op de las Vegas boulevard en lopen diverse hotels en winkels in en uit. Het blijft een prachtig schouwspel van idioterie. Wij kunnen er heerlijk om lachen. Na terugkomst ons zwembad opgezocht en voor de laatste keer hier heerlijk gezwommen. Morgen vertrekken we naar Honolulu - Waikikibeach.

We zijn benieuwd :-))

Groetjes Bas en Diana

PS: zien jullie de foto's die we toevoegen aan het verslag?

• 24 September 2015 - 09:24

Jeanne:

Haha... gokken is dus niets voor jullie. De foto's kunnen we zien, alleen de 2e staat op z'n kop en de 3e op zijn zij. Op naar de volgende belevenis, geniet ervan.

• 24 September 2015 - 16:03

Ellen:

Wie niet gokt, wie euh... hahaha, ik zie het voor me hoe jullie vertwijfeld bij die gokmachine zaten. Beetje stevig vloeken en dan ziet Gordon Ramsey jullie misschien ook wel zitten ;-)

Goedemorgen trouwens! Geniet van jullie trip, de foto's zijn een extra leuke aanvulling bij de verhalen. Goeie reis naar Honolulu!

• 24 September 2015 - 16:35

Cokkie Van Leenen:

Hoi Bas en Diana,
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin. Alleen natuurlijk jammer van Gordon...
    Veel plezier met de verdere reis.

• 24 September 2015 - 19:35

Natascha:

Super leuk om te lezen allemaal. Geniet er nog maar van!

Groetjes!

• 24 September 2015 - 19:58

Joke:

Jammer dat het niet gelukt is om wat dollars te scoren. Goeie reis alvast. Ik ben benieuwd naar de verhalen. De foto's zijn niet echt goed te zien op de tablet. Kus

• 24 September 2015 - 20:01

Rob Kraan:

Hoi Bas en Diana,

4 foto's gezien vandaag. Ik begrijp dat het een dineetje bij de Mac is geworden. Kan ook lekker zijn en de refil is gratis....
    Goede reis naar Hawai.

Rob