First stop: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu First stop: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bas & Diana - WaarBenJij.nu

First stop: Las Vegas

Door: Diana Vollmuller

Blijf op de hoogte en volg Bas & Diana

23 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een lange reis zijn we in Las Vegas aangekomen. Ik blijf het reizen maar niets vinden, gelukkig deze keer een hoop kunnen slapen maar dat neemt niet weg dat het lange en vermoeiende reis is. Voor het eerst gevlogen met US Airways, we hadden een aantal reviews gelezen hierover en dat voorspelde niet veel goeds. Maar wij kunnen niet anders zeggen dan dat het goed was. Voldoende beenruimte en een uitstekende verzorging. Onze eerste stop was Philadelphia waar we eerst door de douane moesten, hier heb ik vooraf een beetje tegenop gezien maar ook dit verliep snel waardoor we onze tweede vlucht naar Las Vegas ruim op tijd konden halen. In deze vlucht zat een oudere dame naast ons, jammer dat ik geen foto van haar heb gemaakt maar wat een prachtig mens. Goed verzorgt, ze is 82 en vertelde dat ze nog steeds bij Macy's werkt. Haar halve levens verhaal gehoord, dat maakt het reizen weer leuk. Genoten van zo'n mooi mens. En dan eindelijk vliegen we boven de Grand Canyon en mogen we dit mooie schouwspel voor de tweede keer in ons leven aanschouwen, wat zijn we toch bevoorrecht! Na aankomst zijn we dodelijk vermoeid ons bed ingestapt en heerlijk gaan slapen.

We slapen de komende in hotel Paris op de strip in Vegas. Het valt volgens mij niet uit te leggen hoe dit hotel er uit ziet als je nog nooit in Vegas geweest ben. Toch zal ik het proberen. Het is een mega groot hotel, wij slapen op de 28ste etage. De kamer is prachtig met alles wat we nodig hebben. Toen we aankwamen en naar de receptie liepen zagen we heel veel gokapparaten, zo ver als je ogen maar konden reiken. Op tafels dansen halve blote dames met geld tussen hun lingerie. Het was net alsof we buiten liepen, dat dacht ik dan ook tot Bas zei dat we binnen waren. Het plafond is namelijk een heldere blauwe lucht en zo verlicht dat je geen idee hebt dat je binnen bent. In het hotel bevinden zich allerlei straten met winkels en restaurants de grond is van keitjes. Echt geweldig nagemaakt en alles in de Franse stijl!

Gisteren hebben we nog behoorlijk last gehad van een jetlag waardoor we niet ver zijn gekomen. Heerlijk ontbeten, beetje gewandeld in en om het hotel. En 's middags zijn we naar het zwembad gegaan om daar te genieten van een heerlijk drankje en de zon. Hoewel op een gegeven moment werd dat echt te heet. Volgens mij was het ongeveer 35 graden.

Voor vandaag staat er toch wat meer op de planning, we willen nog wel wat zien van Vegas. Straks douchen en een planning maken. Ik hou jullie op de hoogte. Onderstaand voeg ik nog een paar foto's toe voor een kleine impressie uit ons mooie leven.

See you

Bas en Diana

• 23 September 2015 - 20:14

Rob Kraan:

Bas en Diana,

Las Vegas: Zo enorm over de top dat het leuk is. Wij hebben 2 jaar geleden onze ogen uit gekeken. Veel plezier !!

• 23 September 2015 - 20:45

Jeanne:

Je eerste verslag klinkt al goed, dat beloofd wat... Ik kijk uit naar de volgende. Veel plezier!!